The Kaki King Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

European tour may 2011?

+2
Sajhu
P-girl
6 posters

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 21, 2011 1:14 am

Nee, geen idee van. Het kan ook zijn dat ik gewoon niks ga doen of m.a.w. me ga bezighouden met design en fotografie.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Thu Apr 21, 2011 3:36 am

het is moeilijk om iets te vinden dat je aanstaat EN dat goed betaalt...
een vriendin van mij heeft een tijdje rekken gevuld in een winkel, heel makkelijk werk, maar ze kreeg nog geen €4/uur betaald... En dat is wel heel weinig...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 21, 2011 4:26 pm

Ik heb eens vakantiewerk gedaan in een magazijn van een fabriek, en daar was niets te doen elk uur had ik 5minuutjes werk ofzo en die mannen vertelde mij elke week volgende week gaat het wel drukker zijn, maar het is nooit drukker geworden. Ik heb mij daar hard verveeld maar Ik heb die zomer wel redelijk wat Tegan & Sara (walking with a ghost) op stubru gehoord.

Ik heb toen dikwijls gedacht, ik wil dit niet meer doen, maar dan dacht ik op het einde heb ik geld, nog maar een paar weken.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Fri Apr 22, 2011 6:02 am

werk waar niets te doen is, is zo saai...
Ik heb vorig jaar op een boekhoudingsafdeling gewerkt, en s'morgens was daar wel redelijk wat werk, maar s'middags niet meer...
Ik zat me daar zo dood te vervelen, dat ik zelf heb voorgesteld om de dossierkasten op te ruimen...
Dan had ik tenminste een paar middagen iets te doen...

Het is wel fijn dat ze bij jou de radio op hadden staan... Dat is nog een beetje afleiding... Bij mij stond er niks van muziek op...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Fri Apr 22, 2011 10:08 am

Ik heb de radio wel zelf op stubru gezet, maar ze hadden het daar toch niet door.

Ik verveelde me daar ook dood, ze hadde me dan een extra jobke gegeven, iets waar ze zelf al een jaar mee bezig waren, maar spijtig genoeg voor mij had ik het heel magazijn hernummerd en een beschrijving toegevoegd na een week ongeveer.

Boekhouding is ook wel saai, ik heb daar nu niet veel ervaring mee als alleen dat ik twee weken bedrijfsbeheer heb gevolgd en dus wel wat boekhouding heb gezien, maar dat was enkel de basis.
Ik snap volledig dat je een extra taak hebt gevraagd, dan gaat de tijd wat sneller.


plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Fri Apr 22, 2011 12:40 pm

Ja, ik moest vooral hele kolommen met getallen overtypen in excell om te kijken als die juist waren opgeteld... En ik probeerde dan al op mijn gemak te werken, maar maar dan nog was dat snel gedaan... Maar het betaalde wel goed... Wink
Maarja, K'heb daar nu opnieuw gesolliciteerd, maar ik ben waarschijnlijk te oud om daar nog te werken... Die nemen meestal jongeren van 17-18 aan...
Maar ik heb over twee weken een solicatiegesprek om een maand bij de bibliotheek in hasselt te gaan werken... Alle boeken een nieuwe beveiliging opplakken... Rolling Eyes
Zal ook wel niet al te interessant zijn, maar toch...
Kan altijd eens zien hoe het gesprek verloopt... Smile
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Fri Apr 22, 2011 4:03 pm

De meest interessante job is het mss niet, maar bibs zijn wel leuk.
Dan kan je zo eens kijken wat voor boeken ze allemaal hebben, die je mss nog niet had gezien.

Kon je dan niet op het internet terwijl je de cijfers aan het ingeven was op de computer, want dat maakt het al een heel klein beetje leuker.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Fri Apr 22, 2011 4:07 pm

Nee, Ik werkte toen op het ministerie, en ze hebben daar zo goed als alle sites geblokt... Ik kon enkel op nieuwssites, en zelfs deze waren nog gedeeltelijk beschermd... Dus veel kon ik niet...

En ik ben gek op bib's... Ik ga minstens 1x/week er naartoe... En die in hasselt ligt op enkele minuten van mijn school, dus ik kan dan snel tussen de middag binnenspringen...
En waarschijnlijk kom ik zo idd wel een paar leuke boeken tegen, daar had ik nog niet aan gedacht... Surprised
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Sat Apr 23, 2011 1:05 am

Het ministerie is stom als ze zo'n dingen doen. Oke mensen moeten hun werk doen, maar een beetje ontspanning als ze achter de pc zitten is toch ook eens nodig.

Ik ga ook graag naar de bib, de laatste tijd ga ik niet zoveel meer maar een aantal jaren terug wel. Ik lees bijna uitsluitend Engelstalige boeken en bij ons in de bib hebben ze er 1 half rek met engelse dus als ik naar de bib ga is het voor te kijken welke cd's en dvd's ze hebben of dat er al nieuwe/goede engelse boeken tussen staan.
Naar antwerpeni ging ik wel regelmatig, maar als je geen cultuurcheques hebt is het heel duur voor daar boeken uit te lenen, dus daar kom ik nu ook per uitzondering omdat ik dan veel boeken wil uitlenen, maar dat gaat niet zonder kaart.

Het is wel leuk als de bib heel dicht bij je school is, dan kan je als je eventjes pauze hebt en je weet niet wat doen naar de bib gaan.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Sat Apr 23, 2011 3:02 am

ja da's waar... En in Hasselt hebben ze wel best veel boeken in het Engels...
Ongeveer een drie rekken voor de jeugd, en dan nog een rek of vijf voor volwassenen...
Ik pak eigenlijk ook altijd de Engelse... Die lezen fijner als de Nederlandse vertaling ervan, vind ik...

Kan je je in Antwerpen ook geen kaart aanvragen? Of is dat ook te duur? Want handig is het toch ook niet als je telkens met die cheques moet werken...?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Sat Apr 23, 2011 12:58 pm

Door de cultuurcheque moet je maar 1€ ongeveer betalen voor een kaart, maar anders is dat jaarlijks redelijk duur, ik weet wel niet exact hoeveel.
Maar mijn kaart is spijtig genoeg al 2jaar niet meer geldig omdat ik op de school waar ik nu zit geen cultuurcheques kan halen.

Ik vind het nu niet zo erg, ik heb nog genoeg boeken die ik moet lezen en ik leen niet heel graag boeken uit want dan moet je die binnen de tijd uitlezen en soms durf ik tot in de helft van een boek lezen en dan stoppen en later voort lezen.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Sat Apr 23, 2011 2:10 pm

ik heb geluk... Ik heb gratis een speciale kaart (door mijn opleiding) waardoor ik de boeken 6 weken mag uitlenen... Ik heb dus tijd genoeg om op mijn gemak te lezen...
en als ik het een goed boek vind dan koop ik het daarna...

Maar wel stom dat je zoveel moet betalen... Bij de PBL vragen ze normaal €5/jaar... Da's nog goedkoop...En zeker voor het aantal boeken en dvd's dat ik daar in een jaar uitleen... Wink
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Sat Apr 23, 2011 3:07 pm

Een paar jaar geleden was dat iets van een 9€/jaar en ik zou niet weten dat ik daar genoeg gebruik van maak, plus je kan ook boeken van een andere bib laten overkomen.
Ik heb dat eens een keer gedaan voor een kunstgeschiedenis boek voor het school, ze hadden die enkel ergens in Brugge.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Sat Apr 23, 2011 4:05 pm

het is wel fijn dat ze gratis boeken laten overkomen...
In de bibliotheek in mijn dorp moet je zelfs betalen als je een boek wil reserveren, dus zeker als je iets van een andere bib wil laten overbrengen...

Weet je dat jij de eerste persoon bent waarvan ik hoor dat ze ook graag naar een bib gaat...?
Als ik tegen vriendinnen zeg dat ik even naar de bib ga, krijg ik altijd van die opmerkingen van: 'We hebben toch niets voor school nodig, waarom moet je dan gaan?' Rolling Eyes
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Sun Apr 24, 2011 12:07 pm

Oh, ik en mijn vrienden doen dat wel eens in antwerpen, nu is het wel lang geleden, maar niemand heeft voor het moment veel tijd.

Maar nu weet je dat je niet alleen bent.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Sun Apr 24, 2011 12:15 pm

Laughing

Pasen gevierd vandaag?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Sun Apr 24, 2011 12:35 pm

Ja, een beetje. Kmoest bij mijn grootmoeder gaan eten. Ik heb wel zelf eerst men eten moeten koken en dan meenemen.
Maar geen paaseitjes gezocht.

Jij?
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 3:56 am

niet veel eigenlijk...
Ben ook even langs mijn opa en oma geweest, maar dat doe ik eigenlijk elk weekend, dus dat is niet speciaal voor pasen geweest...
Wij vieren het niet echt meer... Vroeger als kind wel (paaseitjes zoeken Wink ), maar nu niet meer...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Mon Apr 25, 2011 6:11 am

Bij mijn grootmoeder is dat meer om iedereen samen te hebben, normaal gezien gaan wij elke zaterdag, maar dan is niet altijd iedereen erbij.
Vorig jaar zijn we gaan ontbijten. Het is niet dat we dat echt vieren, toch niet in mijn ogen.

Vroeger was dat ook altijd paaseitjes rapen, nu is dat 5€ krijgen, wat altijd leuk is.
Ik zou nu niet graag meer paaseitjes rapen.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 6:31 am

Paaseieren rapen is echt zo voor de kleintjes, hé... En de jongste in de familie is ondertussen ook al 14 jaar... Dus hij is ook al te oud...

de enigste keer per jaar dat wij met de hele familie samen zijn, is op nieuwjaarsdag...
en dat is waarschijnlijk maar goed ook, want iedere keer krijgt iemand het klaar om ruzie te beginnen maken... Rolling Eyes
En ook nog altijd om de meest belachelijke kleine dingen... Neutral

P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Mon Apr 25, 2011 8:17 am

Oh bij ons was er gisteren ook een beetje ruzie, ik met mijn neef.
Hij was aan het zagen, net zoals altijd en als ik dan iets erop terug zeg, heb ik het gedaan.

Niet leuk, maar het gebeurd en zeker met familie.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 8:28 am

nee, leuk is het nooit... en het verpest ook altijd de sfeer voor de anderen...
Daarom is het maar goed dat mijn familie niet zo vaak samen komt... Surprised

En de familie van mijn vaderskant woont toch redelijk ver weg (ong. 1u met de auto), dus vaak zie ik ze zo tussendoor ook niet...

Morgen weer school?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Mon Apr 25, 2011 9:57 am

Ja, een beetje spijtig, maar ja. Ik heb maandag altijd al vrij dus vandaag is voor mij geen echte vakantiedag.
Begin jij morgen ook terug?

Mijn zus zei gisteren dat het nog 10weken is tot aan de grote vakantie ofzo.
Ik heb les tot en met 23juni, met hier en daar dan nog eens een exame tussen waarschijnlijk, ik heb er donderdag al een.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 10:35 am

Ja, morgen begin ik ook weer... De hele week van half negen-vijf... Niet echt fijn om naar uit te kijken... Rolling Eyes

Heb je altijd examens tussendoor? Da's wel fijner zeker, dan heb je niet zo'n grote hoeveelheden in één keer...
Het is idd binnenkort al vakantie... Ik heb nog tot de 10 juni ongeveer les, en dan twee weken examen... Heb wel ook nog voor die tijd een week stage... En volgende week ga ik met de school een hele week naar de zee... Gaan we leren hoe we excursies moeten maken voor de kinderen Laughing
Dus hopelijk hebben we een beetje goed weer...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Mon Apr 25, 2011 10:45 am

Ja, hopelijk is het dan goed weer.
Dat zijn heel lange dagen die je hebt, ik heb maar 2 volle dagen en 1 halve dag.

Wij hebben examen van het deel dat nu is afgesloten, we hebben per module exames. Dat is zeker heel handig.

Ik haat de zee, ik ben niet zo'n fan van zand dat overal tussen vliegt. Ik ben donderdag wel met vrienden naar de zee geweest, op het strand was het toen een beetje fris soms,
vooral als er een wolk voor de zon was, voor de rest was het eigenlijk wel goed van temperatuur.

Het plezantste aan de zee is met de gocart rijden. :-D
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 6 Empty Re: European tour may 2011?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum