The Kaki King Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

European tour may 2011?

+2
Sajhu
P-girl
6 posters

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 3:21 pm

da's wel fijn dat je maar zo weinig les hebt... Houd je nog wat tijd over om andere dingen te doen... Smile

Ik ben ook niet echt gek op de zee, maar veel vrije tijd zullen we daar toch niet hebben...
En we zitten per zes samen in een huisje, dus hopelijk is er dan s'avonds nog een beetje sfeer...

Wij werken op school ook met modules, maar toch hebben wij maar twee keer per jaar examens...
En dan zijn is dat zo veel om te leren, echt niet plezant... Neutral
Het eerste jaar hadden we nog 4x/jaar, toen ging dat nog redelijk... Weet niet waarom ze dat veranderd hebben...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Mon Apr 25, 2011 3:35 pm

2 maal per jaar exame is wel een beetje weinig, ik weet dat ook nog. Je doet in het jaar bijna niets (ik toch niet echt, behalve taken maken) en dan komt alles bij elkaar en zit je voor je boeken en denkt: Oh nee hoe moet ik hier nu aan beginne. Zit een halve dag een schema te maken en dan hou je je er niet aan en uit eindelijk denk je waarom heb ik dat schema gemaakt.

Op kdg zijn er sommige richtingen die meerdere malen per jaar exame hebben, hoe het juist zit weet ik ook niet. Maar de richting die ik er heb gevolgd had ook maar 2 exame periodes.

Hopelijk zit je dan bij leuke mensen in een huisje, want als dat wat tegenvalt is het ook niet gezellig.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Mon Apr 25, 2011 3:53 pm

ik doe zo door het jaar ook niet veel... heb wel net deze vakanties al een paar cursussen samengevat... K'ga tijdens de examenperiode naar pinkpop, dus dan vallen er drie dagen om te leren weg, wil daarom al een beetje op voorhand herhaald hebben.

Een vriedin van mij volgt een andere opleiding, en zij heeft om de twee weken 1 dag examens... Die hoeveelheid leerstof valt dan heel goed mee...

3 mensen waarmee ik in het huisje moet zitten ken ik wel, dat zijn vriendinnen, maar die andere twee zitten bij mij in de klas, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit een woord mee gesproken...
Afwachten dus hoe dat gaat verlopen... Smile

P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Tue Apr 26, 2011 12:38 pm

Om de twee weken exame is wel veel.
Als je je wil amuseren tijdens de exames dan moet je vooraf werken, dat is zo gewoon. Maar zelfs als ik dat zou willen had ik daar nooit goesting voor.

Maar als er al mensen zijn waar je het mee kan vinden dan zal het al wel plezant zijn.

Ik heb mijn An Horse cd, hij kwam te middag aan met de post!
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Tue Apr 26, 2011 12:58 pm

Oh, cool!!

Al geluisterd? Ik heb hem via de stream op internet al gehoord een paar dagen geleden...
Lijkt me wel goed!! Vooral windows eigenlijk, die sprong er voor mij wel tussenuit...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Tue Apr 26, 2011 1:03 pm

Ik ben nog maar net thuis, mijn trein net gemist en dan 40min. moeten wachten en geen overstap trein waar hij moest zijn...
en nu is mijn moeder naar het journaal aant kijke, maar ik ben van plan om morgen als ik op de trein zit eens echt te luisteren, want ik heb vandaag de stream die ik gisteren had gedownload al opstaan, maar die kwaliteit is zo slecht.
Kheb er net eventjes naar geluisterd terwijl ik aan het eten was, maar nog niet goed genoeg om er al een mening over te hebben als alleen, dat hij wel goed klinkt.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Tue Apr 26, 2011 1:09 pm

ik ga hem mij ook halen... K'ge morgen eens kijken als ze hem in de winkel hebben...
Ben niet meer in hasselt geweest voor 2 weken, heb hem dus niet kunnen bestellen...
Maar misschien hebben ze hem zo ook... Moet eens gaan zien...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Tue Apr 26, 2011 5:20 pm

Het is wel leuk als er een independent recordstore is, in antwerpen heb je er niet echt een goeie, wel goede vinyl zaken, maar die zijn ook iets meer mainstream.
Dat is de grootste reden waarom ik online koop de laatste tijd, ik heb ooit al heel dikwijls namen moeten spellen of moeten opschrijven omdat ze nog nooit van de bands hadden gehoord.
Er zijn tijden geweest dat ik met een lijstje naar de cd-winkel ging en vroeg welke cd's kan je hiervan bestellen (dikwijls meer dan 10cd's) en dat ze er geen enkele van in hun systeem vonden en nu heb ik het opgegeven om nog naar de winkel te gaan ervoor. Als ik het nu intype heb ik de cd's waarschijnlijk sneller en goedkoper dan als ik die bestel.
Die van An Horse heb ik gewoon van hun site besteld.
Ik probeer ook meestal zo direct mogelijk van de artiesten te kopen, je weet natuurlijk nooit naar waar en wie het geld altijd gaat, maar ik hoop dat ze er zo het meeste van hebben.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Wed Apr 27, 2011 12:56 pm

ja, ik heb zo'n winkel vlak bij mijn school...
Heel toevallig ontdekt eigenlijk, met het halen van mijn pinkpopticket...
Maar hij kent wel heel veel dingen... An horse kende hij ook onmiddellijk, en Tegan & Sara wordt bij hem heel veel gekocht!! Dan kan ik daar binnenkort ook die nieuwe dvd van hen gaan halen...

Van de sites van de artiesten zelf bestellen doe ik eigenlijk niet zoveel...
Tot nu toe alleen van T&S en van City & Colour... Gewoon omdat de leveringskosten zo duur zijn, en dan ook nog met die dounekosten... Dan ga ik ze liever hier ergens in een winkel halen...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Wed Apr 27, 2011 2:23 pm

Douanekosten kun je normaal gezien omzeilen door het op te laten sturen als cadeau, ik probeer het altijd te doen sinds ik dat heb ontdekt en sinds dien nog geen problemen gehad. Maar wel geen UPS aan mijn deur gehad sinds dien, dus het zou wel eens kunnen dat zij nog altijd extra vragen, dat weet ik niet.

Het is altijd leuk als je een winkel hebt waar je kan gaan bestellen en zeker als die dicht bij is. Als ik het zou kunne zou ik het ook doen, toch als ik enkel de cd wil,
omdat verzendkosten echt wel duur kunne zijn soms. Want dan steun je ook wel kleine zaken en dat is ook wel belangrijk, maar een fnac is nu niet echt een speciaal zaak op vlak van muziek.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Wed Apr 27, 2011 3:46 pm

als cadeau... oh, dat moet ik eens proberen, dat wist ik niet...!!
Kan je dat gewoon bij de bestelling opgeven?

nee, een fnac is niet onmiddellijk een speciaalzaak Laughing
Heb je in antwerpen geen speciaalzaak?? Normaal toch wel ergens denk ik, niet??
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Wed Apr 27, 2011 3:55 pm

Vroeger had je bilbo waar ze veel konden bestellen en daar had je wel veel maar die is sinds vorig jaar dicht. Je hebt de fatkat nog denk ik (maar dat is meer punk en metal), backtrack (daar bestel ik soms wel eens vinyl want daar hebben ze eigenlijk enkel dat, daar heb ik al een paar dingen van Gossip en le tigre gevonden en daar hebben ze voor mij ook de alligator rmx besteld) en dan had je nog ergens een metal speciaal zaak, maar die is nu enkel nog een café en nog een cd winkel met voornamelijk jazz en klassieke muziek. Dat is zowat het enige dat ik weet zijn en nog ergens een 2e hands vinylzaak ook.

Dus je hebt er wel wat, maar die zijn nogal ver uit elkaar en na een aantal keer vragen heb ik het al opgegeven om daar nog naar toe te gaan, behalve bij backtrack daar zien ze mij wel eens regelmatig. Ik zou daar nog een naar de vinyl van MEN moeten gaan zoeken, want nu is het al wel een tijdje geleden.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Thu Apr 28, 2011 12:36 am

da's wel stom... zo veel verschillende winkels en dan nog geen echt goede ertussen...
Dan ben je inderdaad verplicht om alles via internet te kopen...
Of je moet eens een uitstap naar hasselt maken en hier de winkel leegkopen... Wink
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 28, 2011 6:02 am

Kben eigelijk nog nooit in Hasselt gaan winkelen al wel geweest.
En ik ben net langs backtrack gegaan en hij was pas open vanaf 12u en het was net 10u.

plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Thu Apr 28, 2011 11:54 am

Ik zou zo ook nooit naar hasselt gaan als ik er niet op school zat... de winkels daar vind je toch overal...
Maar die winkel is wel handig... Wink

Pas om 12u open... Da's wel raar... iedere dag pas zo laat?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 28, 2011 12:28 pm

Ja en maandag zelfs niet. Raar is dat niet echt toch niet in antwerpen, de meeste winkel zijn daar om 10u open, maar je hebt ook die vanaf 11u open zijn en dan ook nog later.
Het hangt af van welk publiek je in je winkel krijgt hoe laat/vroeg je opengaat en zo'n winkel heeft meestal toch zowat zijn vaste klanten dus die weten dat wel.
Ik weet het eigelijk ook, maar ik was niet meer zeker en ik kwam er nu toch voorbij, ik had optijd gedaan met men exame en dan ben ik nog speciaal rond gegaan voor koffie te gaan halen.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Thu Apr 28, 2011 1:40 pm

In hasselt zijn alle winkels ten laatste om 10u open... daarom vind ik dat best laat... maarja, als je het weet is het voor de meeste mensen inderdaad geen probleem...Die passen zich dan toch aan.

Hoe is je examen geweest? Goed?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 28, 2011 1:53 pm

Het ging redelijk, ik heb zeker een half uur op iets zitten staren omdat er geen uitkomst kwam op het formulier, maar ik heb het dan toch gevonden. Nu nog hopen dat het goed was allemaal.
Ik heb wel een type fout gemaakt, door te snel te typen waarschijnlijk, maar ik had het thuis pas door. Hopelijk gaat hij daar geen punten voor aftrekken, het zou niet mogen want hij heeft al meerdere fouten op het bord geschreven.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Thu Apr 28, 2011 2:00 pm

je hebt de uitkomst toch nog gevonden, dat is het belangrijkste!!

En als hij punten aftrekt voor een typefout, zou dat belachelijk zijn... Het is toch belangrijker dat je weet hoe je het moet doen...??

Wanneer krijg je de uitslag?
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Thu Apr 28, 2011 4:06 pm

Een aantal dagen na dat het verbeterd is of een aantal weken of maanden, Syntra werkt niet zo snel.

Zelf vind ik dat niet zo heel erg dat ik lang moet wachten, ik zal wel zien wanneer ik de punten krijg.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  P-girl Fri Apr 29, 2011 12:24 am

och... als je er zelf ook een goed gevoel bij hebt is het inderdaad niet zo erg...
Maar als je twijfelt als je wel geslaagd bent, kan ik me inbeelden dat het niet zo fijn is als je enkele maanden moet wachten...
P-girl
P-girl

Number of posts : 115
Age : 33
Location : belgium
Registration date : 2008-10-06

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  plunk666 Fri Apr 29, 2011 2:37 am

Ik hoop dat ik er door ben, maar ik heb mij nog nooit echt zorgen gemaakt over de uitslagen van mijn exames.
Een aantal jaren geleden was ik zelfs mijn resultaten niet kunnen gaan halen en ik heb een vriend van mij dat toen laten meebrengen en ik heb de resultaten nog altijd niet met eigen ogen gezien. Hij heeft ze een aantal dagen daarna wel doorgemaild. Toen wist ik wel dat ik er niet ging door zijn, want ik had niks gedaan voor de examens.
plunk666
plunk666

Number of posts : 640
Age : 36
Location : Belgium
Registration date : 2008-08-02

http://theparadox.be

Back to top Go down

European tour may 2011? - Page 7 Empty Re: European tour may 2011?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum